.

.

Hoş Geldiniz Programı

Hoşgeldiniz Programı’nı başarıyla tamamlayanlar harika fırsatlarla çok özel ürünlere sahip oluyor.




1. Adım:
Şubat’ta kayıt olup 100BP sipariş verin, Mart’taki BP’li siparişinizle birlikteOptimals Cilt Bakım Setinisadece11,99TL’ye alın!














2. Adım:
1. Adıma girdikten sonra Mart’ta 100BP sipariş verin, Nisan’daki BP’li siparişinizle birlikteVolare Seti sadece11,99TL’ye alın!












3. Adım:
2. Adıma girdikten sonra Nisan’da 100BP sipariş verin, Mayıs’daki BP’li siparişinizle birlikteOriflame’in Efsane Ürünlerinden Oluşan Setisadece11,99TL’ye alın!






* Kayıt olunan ay dahil olmak üzere ardışık 3 ay boyunca minimum 100 BP sipariş verilmesi halinde elde edilecek yaklaşık satış kazancıdır.
HOŞGELDİNİZ PROGRAMI KOŞULLARI
Hoşgeldiniz Programı 3 adımdan oluşur: 1. Adım, 2. Adım ve 3. Adım.
• 1. Adım’a katılabilmek için, Şubat’ta en az 100BP sipariş verilmelidir. 1. Adım Optimal Cilt Bakım Setini Mart’taki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman 2. Adım’a katılabilmek için Mart’ta 100BP sipariş vermelidir. 2. Adım İndirimli Volare Ürün Seti Nisan’daki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman 3. Adım’a katılabilmek için Nisan’da 100BP sipariş vermelidir. 3. Adım Oriflame’in Efsane Ürünlerinden Oluşan İndirimli Ürün Seti Mayıs’daki BP’li siparişine eklenecektir.
• Hoşgeldiniz Programı adımlarından birinin koşullarını yerine getirmeyen Danışmanlar sonraki adımlara katılamazlar.
• Bir Adımın 100BP koşulunu yerine getirmiş olmasına rağmen indirimli ürün setini almayı tercih etmemiş bir Danışman sonraki adımlara devam edebilir.
• Hoşgeldiniz Programı her adımından sadece bir kez yararlanılabilir.
• İndirimli Ürün Setini almak istemiyorsanız lütfen sipariş formunda belirtiniz veya internet sipariş ekranında ilgili ürün kodunu siliniz.
• İndirimli Ürün Setlerinin içeriği zaman zaman değişiklik gösterebilir, Danışmanlarımız sadece kayıt olduğu dönem için duyurulmuş olan program ürünlerinden faydalanabilir.
Eski Konular
Yeni Konular »
Yorumlarınız için teşekkür ederiz